„Чистота“ воведе телефонска линија за поплаки на граѓаните

19.11.2019 09:58 | KumanovoNews

 Забелешките и проблемите кои ги имаат корисниците на услугите на ЈП „Чистота и зеленило“, ќе можат да ги пријават на телефонски број само за таа намена.

„Чистота“ воведе телефонска линија за поплаки на граѓаните

Од јавното претпријатие ги повикуваат граѓаните сите поплаки и потреби во врска со работењето на јавното претпријатие да ги пријават на телефонскиот број 072/314 502.

Воведувањето на телефонска линија за оваа намена има за цел да се лоцираат проблемите директно од граѓаните и што побрзо да се решаваат.

Advertisement

2008 - 2025 Kumanovonews.mk • Сите права се задржани. Текстовите не смеат да се печатат или емитуваат, во целина или во делови, без договор со Kumanovonews.mk